System umożliwia prowadzenie przez wojewodów wymaganej prawem ewidencji na potrzeby systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w zakresie ewidencji szpitalnych oddziałów ratunkowych, centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego. Ewidencja jest prowadzona w postaci elektronicznej.
Akt prawny regulujący prowadzenie systemu teleinformatycznego RPRM: Ustawa z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U 2020 poz. 882) dostępna pod adresem: http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200000882 otwiera się w nowej karcie
Logowanie jest realizowane za pomocą Elektronicznej Platformy Logowania Ochrony Zdrowia (e-PLOZ).
Link do rejestracji nowego konta na platformie jest dostępny pod adresem https://eploz.ezdrowie.gov.pl/ otwiera się w nowej karcie
Możliwe role w systemie, o jakie może wnioskować użytkownik:
Wniosek o nadanie uprawnień jak i informacje o formie przekazania wniosku znajdują się w zakładce Pomoc.
Znajduje się w zakładce Pomoc.
Uwagi dotyczące zawartości merytorycznej rejestru, w szczególności dotyczące danych jednostek, prosimy kierować do Departamentu Bezpieczeństwa Ministerstwa Zdrowia na adres e-mailowy: dep-so@mz.gov.pl
Pomoc świadczymy w dni robocze w godz. 9.00 - 15.00.
Telefon kontaktowy: 19 457 wew. 3, a następnie 38
E-mail: rjwprm@cez.gov.pl